torsdag, april 03, 2008

Studiebesök

Håller just på att försöka lära mig hur alla inställningar och layout-ändringar fungerar. Så den här sidans utseende kommer nog ändras en hel del tills jag lyckats hitta nåt som jag är nöjd med...
Har varit på studiebesök på Stadsbiblioteket med klassen idag. Kanske inte den bästa idén att ta med 17 högljudda nästan-tonåringar till en plats som ska vara lugn och tyst... Men de skötte sig rätt så bra, måste jag säga, trots att jag kan tycka att de borde lyssnat lite bättre. Tyvärr fick vi bråttom mot slutet, så alla hann inte låna böcker. Tanken var att de skulle få chans att hitta böcker till sitt examensarbete som de ska skriva. Istället fick vi stressa tillbaka till t-bana och pendeltåg, vilket slutade med att jag kom 20 minuter för sent till vårt personalmöte...

1 kommentar:

HellaBella sa...

Du är duktig du som företar dig en sådan aktivitet. Vi har inte kommit till vårt eget bibliotek än...Hoppas p-mötet gick bra

kollegan