söndag, april 06, 2008

Flöjtrep

Idag har jag varit och spelat med flöjtorkestern jag är med i. Eller orkester kan vi nog inte kallas längre, eftersom vi inte är så många. Idag var vi bara fem... Så flöjtensemble kanske är ett bättre ord. Det var som vanligt kul att spela, men varje gång får jag lite dåligt samvete och känner att jag borde ha övat mer. Och varför gör jag inte det då? Tänker alltid att jag ska ta mig tid till det, och gör det oftast några gånger precis efter en repetition - men sen rinner det för det mesta ut i sanden... Usch, nej nu måste jag se till att öva mer!
Var i Skärholmens C igår och letade efter en vårjacka, men hittade ingen som jag gillade. Får väl gå ner och hämta förra årets från källarförrådet. Och kanske skulle passa på att samtidigt bära ner kartongen med balkongbelysningen som fortfarande står i hallen... Hm, det är visst redan april... :)

1 kommentar:

HellaBella sa...

Att du hade sådana oväntande kunskaper...Nu blir det du som får spela på avslutningen...