onsdag, april 02, 2008

Body pump och friterad banan

Puh, lyckades ju faktiskt få in alla bilderna igår - men lite krångligt var det måste jag säga. Varför kommer de in i bakvänd ordning? Jaja, man lär sig väl snart...
Har varit och tränat med kollegor idag. Det var tjejkväll i träningshallen och inte vårt vanliga pass. Körde "Body pump upper", mycket armar och rygg alltså, men det vara bara ett "prova på-pass" så det var inte så långt. Och ganska tråkigt måste jag säga... Nä, tacka vet jag boll-passet, där övningarna är mer varierade, och man får skratta åt både sig själv och varandra när vi tappert balanserar på bollen!
Hamnade på lokala kinakrogen med kollegorna efter träningen, och fick chans till lite jobbskvaller. Alltid trevligt... :) Friterad banan med glass är också bra... :)

1 kommentar:

HellaBella sa...

Jag inser att jag måste börja träna med er så jag också får efterföljande middag med skvaller ;)