tisdag, april 01, 2008

Så har man blivit med blogg...

Det verkar som om alla har en blogg nu för tiden, så jag får väl prova på det jag också!
Blev inspirerad av alla "EFIT" (Ett foto i timmen) jag tittat på, så jag bestämde mig för att fota min dag igår. Visserligen "fel" dag, enligt riktiga "EFIT" (som tydligen skulle varit i lördags), men jag ursäktar mig med att jag är ny när det gäller detta... Dessutom vet jag inte riktigt hur man lägger in bilder ännu, så det här kan ju bli intressant... :)











06.15 Frukost och morgontidning













07.55 Skriver dagens schema på tavlan











08.30 Första lektionen efter påsklovet. Eleverna får spela "påsklovsbingo" om vad de gjort under lovet.










10.00 Mattelektion. Eleverna gör cirkeldiagram.









12.00 Dags för geografiprov.











13.30 Eleverna har idrott och jag sätter igång med rättning. Resultatet är varierande....










15.00 Försöker få tag på en förälder som skulle ha kommit på samtal.










16.30 Förbereder morgondagens kemilektion.










18.00 Varför ligger det aldrig några roliga brev på dörrmattan...?










18.30 Middag framför ett avsnitt av "Extreme home makover"










19.30 Rättningen fortsätter i soffan.










20.00 Det bästa med måndagar: Anna Pihl










22.00 Äntligen klar med rättningen! Här är bästa resp. sämsta resultatet. Som sagt mycket varierande kunskaper i klassen...


22.30 Lägger mig och läser, men somnar trots bra bok efter bara några minuter.

1 kommentar:

HellaBella sa...

Välkommen till den här världen! Kul att följa din dag...Ser framemot fler inlägg

/Kollegan