lördag, januari 10, 2009

EFIT 10 januari

Den här gången kom jag ihåg EFIT, på rätt dag och allt! Det har varit en lugn och avkopplande lördag, så bilderna är nog inte så spännande. Men håll till godo!


09.30
Frukost och DN efter en sovmorgon
10.30
Sitter fortfarande kvar vid frukostbordet och löser korsord

11.30
Pratar i telefon med mamma


12.30
Plockar ur diskmaskinen


13.30
Gör ett litet häfte till ettornas religionstema


14.30
Mer skoljobb... Nu till tvåornas engelska


15.30
Fikar med en jobbarkompis i Högdalen


16.30
På väg hem genom Högdalens centrum


17.30
Tinar räkor till middagen

18.30
Kopplar av med pussel på datorn


19.30
Lagar mat med mina ekologiska grönsaker


20.30
Tittar på Johnny English och lägger in dagens bilder

3 kommentarer:

Alice sa...

hej hej
var hittar man pussel på internet? jag har fått för mig att pussel vore kul men har inte vågat testa för jag tror katten också skulle tycka pussle var väldigt väldigt kul. men på ett annat sätt liksom.

HellaBella sa...

Du kom ihåg, skickade SMS:s till dig, men det försvann i cyberrymden. Vilken smarrig middag, härliga färger!

Anonym sa...

Inne och kikar på din efit.

Skönt med sovmorgon!

Hoppas du haft en fin helg.

//Annika