tisdag, juli 29, 2008

EFIT



08.30 Frukost
Har hittat världens godaste müsli.
Dyr. Men god.



09.30
Sitter fortfarande kvar och löser korsord

10.30
Försöker svara på intervjufrågor jag fått från en lärarsida

11.30
Läser lite nyheter
Här en man som sköt ihjäl sin krånglande gräsklippare...

12.30
Mina sockerärtor växer på balkongen. Hurra!
(Det är ju tur att det är sockerärtor jag är beroende av
och inte nånting annat som jag odlar på balkongen...)


13.30
Äter lunch med mamma i hennes trädgård

14.30
Inspekterar mammas äppelträd
Det ser ut att bli mycket äpplen i år

15.30
Är på Rusta i Länna och försöker tolka en skylt.
"passar till tre i en städ mopp"
Passar till tre vad??

16.30
Hamnade på Eko också och kunde ju inte låta bli
att köpa godis för det priset. Jag som bara skulle
äta godis på helgerna... Jaja, det är ju semester :)

17.30
Hälsar på hos A och katten i nya lägenheten

19.00
Middag framför ett avsnitt av "Sjukhuset"


Bonusbild
Jag försöker ta kort samtidigt som jag
står på knä på min balansboll.
Inte det lättaste...

20.00
Sätter på teven. Ljudet är inte på.
Men sången hörs ändå. Inser att ljudet
kommer från alla grannar med öppna
balkongdörrar. Inte svårt att gissa vad
Sverige gör kl. 20 på tisdagar...

21.00
Det bästa med tisdagar på sommaren

1 kommentar:

HellaBella sa...

Nej, var det EFIT igen och jag missade...HM jag tror att får ta skärpa mig. Måste ta och testa müslin.