lördag, december 13, 2008

Sov i 12 timmar

Jag måste vara riktigt slutet-på-terminen trött just nu - gick och la mig vid 22-tiden igår kväll och vaknade av att telefonen ringde kvart över 10 imorse (förmiddags?)! Hade vaknat till nån gång på morgonkvisten, konstaterat att det var lördag och somnat om igen. Har nog inte sovit så länge sedan tonåren... Så det var nog välbehövligt. Jullovet är väldigt efterlängtat just nu.

Idag har mamma och jag varit i Kista galleria och köpt julklappar. Brukar alltid vara ute i sista minuten, så nu tänkte jag att jag skulle börja i tid. Hittade faktiskt ganska mycket, så julklappsstressen känns under kontroll. So far. När vi stapplat tillbaka till bilen och betalat parkeringen upptäckte vi att vi varit där i 7 timmar och 50 minuter... Vilken maratonshoppingdag. Känner att det nog var ganska bra att jag sov i ett halvt dygn innan...

Inga kommentarer: