tisdag, november 04, 2008

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Hellabella:

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg

1 Jag är beroende av sockerärtor och körsbärstomater
2 När jag pratar med mig själv pratar jag oftast engelska
3 Jag vet inte hur man länkar, så jag kan inte följa ovanstående regler...
4 Jag tycker inte att varken kaffe, öl eller vin är särskilt gott
5 Jag kan jonglera med tre bollar
6 Jag tittar på nästan alla sjukhusserier - men har aldrig legat på sjukhus själv
7 Jag börjar så smått känna av 30-årskrisen som väntar runt hörnet...

Jag utmanar: Alice och mamma - hittills de enda bloggvänner jag har
(här skulle det alltså finnas länkar till deras bloggar... någon som kan lära mig?)

1 kommentar:

Kajsa sa...

Du vet ju redan hur jag är och jag har ingen att utmana. Det verkar bli en återvändsgränd här!