söndag, november 23, 2008

Försenad EFIT

Glömde EFIT igår, så jag körde en "fusk-EFIT" idag, söndag, istället.


09.30
Frukost och DN

10.30
Plockar ur diskmaskinen

11.00
Klipper ut små lappar till 2:ornas engelsklektion imorgon


12.00
Dammsuger


14.00
Framme hos A+A för "i väntan på adventsfika"
(A+A står inte för Anonyma Alkoholister utan för Alessandra och Alexander...)

15.00
Mumsar pepparkakor och nötter


16.00
A poserar med den indiska julskivan vi lyssnade på

17.00
Sasha har lagt beslag på gungstolen


18.30
Yakitori på Sushi-stället i Gröndal


19.30
Fortfarande på "Svenska sushi köket" som har en dalahäst på menyn...

20.30
På bussen på väg hem

21.00
Väl hemma möts jag av denna trevliga syn.
Min snälla mamma har varit hemma hos mig och lämnat
ett paket sockerärter efter sig. Ingen aning om varför,
men en trevlig överraskning var det :)

2 kommentarer:

Alice sa...

tänk om sockerärterna rest dit själva? hehe magiska sockerärter
tack för trevlig dag

HellaBella sa...

Vilken omtänksam mamma du har. Men jag håller med dig, sockerärtor kan man aldrig få för många av. Ses imorgon!