söndag, maj 04, 2008

Slut på "mini-lovet"

Det är konstigt vad dagarna alltid går fort när man är ledig. Har haft fyra dagars "mini-lov", vilket kändes väldigt långt och lyxigt i början - och nu så är de lediga dagarna redan slut... Har i alla fall passat på att lata mig ordentligt, och knappt jobbat någonting (förutom en liten stund idag när jag förberett lite matteuppgifter...).
Igår fyllde min pappa år så det var släktkalas där med smörgåstårta och annan mumsig tårta. Här en bild på födelsedagsbarnet himself:


Min syster ville inte vara med på bild...


Det ville däremot lilla Edvin! Och vem är han då? Ja, få se nu... han är son till min pappas frus son, min "plastbror" - så Edvin blir väl då min "plastbrorson"? Eller nåt... Krångligt med familjeförhållanden ibland! :) Söt är han i alla fall:


Nu har nedräkningen till sommarlovet börjat... Fem och en halv vecka kvar...


1 kommentar:

HellaBella sa...

Skönt att du har kunnat koppla av under lovet. Låter skönt med 5 1/2 vecka kvar...