onsdag, juli 29, 2009

Välstädad lägenhet

Idag var fotografen här och fotograferade min lägenhet inför försäljningen. Så välstädat som det är här nu har det nog aldrig varit förut, så i väntan på fotografen passade jag på att ta lite egna bilder med min mesiga lilla digitalkamera.










Fick syn på fotografen nere på gården, så jag smygfotade honom medan han gick runt och tog fasadbilder.
Ska bli spännande att se bilderna sen, fick förhandskika lite i hans kamera och de såg jättefina ut.
Tack mamma för blommor och homestyling! :)

2 kommentarer:

Alice sa...

vad fint! min lägenhet skäms. (kanske jag sm borde skämmas men men)
som en ikea katalog, på det bra sättet.
vad kostar den där "kajsa" som tittar fram på balkongen? :D

Mellansyrran sa...

varför ska du flytta? lägenheten såg ju fin ut!