lördag, augusti 01, 2009

EFIT 1 augusti

11.00
Anar att det borde vara dags för EFIT snart och går in och kollar - och det visar sig vara idag

12.00
På väg till IKEA

13.00
Äter lunch

14.00
Vandrar omkring på köksavdelningen i väntan på hjälp

15.00
Åker förbi Zetas trädgård där mamma köper "Rock & roll"-blommor... :)

16.00
På väg hem åker vi förbi ett hus i Bagarmossen där jag ska på en visning nästa helg

17.00
Plockar smultron på balkongen

18.00
Tittar på "I shouldn't be alive" där två killar blivit strandsatta på en öde ö

19.00
Har just ätit thai-mat och det här är det som är kvar EFTER att jag tagit - jisses, vilka portioner

20.00
Bakar bröd

21.00
Pysslar med min Facebook-farm

6 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Trivsam dag du haft - gillar att baka bröd, hoppas att ditt blev mumsigt!

Micke sa...

Vilken tur det var EFIT just idag då ;)

Gott med hembakt bröd!

Alice sa...

haha du har en inbyggd efit klocka!
inbygd? inbyggd?
nåväl.

smultron är ju underbart! vi har två döda plantor.

Majsan sa...

Thaimat är verkligen gott! Vi har en thairestaurang här i stan med buffé 5 dagar i veckan... Nu mer är det priset som håller mig där ifrån.. men innan de höjde, så var jag där en-två ggr/månaden..

Anna sa...

Ja, nog får man stora portioner allitd! Iaf såg den god ut, tahimaten!

Verkar ha varit en skön dag!

Ha en bra söndag!

// Kram Anna

Helen sa...

Kikat på din dag, kul att se!!

Helen