måndag, juli 27, 2009

Sockerfri vecka

Har bestämt mig för att ha en sockerfri vecka. Ska inte äta eller dricka någonting som innehåller socker den här veckan. Varför bara en vecka, kan man kanske fråga sig? Hm, ja jag känner väl mig själv och skulle jag ge mig på att sluta med socker för alltid, så skulle jag nog inte lyckas hålla det särskilt länge... Så jag börjar med en vecka, så får vi väl se hur det går.

Har förresten bokat tid för fotografering av lägenheten. Det blir redan på onsdag, så nu gäller det att städa ordentligt och plocka bort alla onödiga saker. Det är nu man inser hur mycket onödiga saker man har överallt...

2 kommentarer:

HellaBella sa...

Jag tror att jag ska göra detsamma, kroppen behöver ju inte allt sött vi stoppar i oss. Tyvärr är jag ju "sucker" på tuggummi... så det lär bli svårt...Lycka till!

Alice sa...

oj vilken uppgift! imponerande.

ska man hålla sig ifrån dig då ifall du blir lite grinig? ;)