onsdag, juni 10, 2009

Missad EFIT...

Det var visst EFIT idag, det har jag missat totalt. Men det hade nog inte blivit så spännande bilder ändå, mest på arbetsplaner och läromedelskataloger och tomma klassrum. Fast en bild på kollegan H som bytte däck på sprillans nya bilen på parkeringsplatsen i Farsta centrum kunde jag kanske fått med... Vi andra stod mest och tittade på och imponerades av H:s effektivitet och framstående "kan-själv-gen" :)

För övrigt fick jag äntligen ett klart besked från vår nya rektor inför hösten. Jag kommer ta över de blivande fyrorna, så det är till att bli mellanstadiefröken igen. Känns lite vemodigt förstås att inte få fortsätta följa mina små ettor, men samtidigt kul att få starta med ny klass. Och liten sådan dessutom, bara 15 elever i nuläget.

1 kommentar:

Kajsa sa...

Grattis! Nu kan du koppla av i sommar.
Krrramar!