måndag, juni 29, 2009

Jag har en cykel, en cykel som är blank

Köpte ju en cykel i lördags kväll, och eftersom jag inte ville cykla hem från Hornsgatan så kunde jag inte köpa den färdigmonterad eftersom den då inte skulle gå in i bilen. Så jag fick den "halvmonterad" i en kartong istället. Så här såg den ut när jag packade upp den igår:

Många delar och konstiga skruvar var det, och bruksanvisningen var inte av Ikea-modell direkt så det var lite krångligt ett tag. Men efter att ha hämtat lite fler verktyg hos mamma lyckades vi faktiskt få ihop den. Det enda som inte funkar är lyset, tror inte riktigt det sitter som det ska, men med tanke på årstiden så lär det väl dröja innan jag cyklar i mörker så det gör inte så mycket just nu. Så här fin blev den till slut:

1 kommentar:

HellaBella sa...

Vilken tjusig cykel! Verkligen värt besväret antar jag?