söndag, juni 28, 2009

EFIT 27 juni

Den här gången kom jag ihåg EFIT i alla fall. Det blev en härlig sommardag hos gudmor på Torö - och ett spontaninköp på kvällskvisten!

9.00
Tänk om man kunde vakna till sådan här utsikt varje dag!

10.00
Frukost

11.00
Sitter kvar vid frukostbordet och läser tidningen

12.00
Dags för utflykt. Hm... vilken bil ska vi ta?? Eftersom vi var tre så fick det bli den bakre...


13.00
Hamnade mitt i ett lådbilsrace i Nynäshamn

14.00
Köper rökta räkor och laxspett vid hamnen

15.00
Hemma igen och äter en sen lunch

16.00
Sitter i solen och roar mig med Språktidningens sommarpyssel

17.00
Själv låg jag på en annan soffa, men kunde ju inte fota mig själv så mamma fick illustrera min eftermiddagslur...

18.00
Läser en stund

19.00
Middagsförberedelser

20.00
Mmmmm....

21.00
Lämnar Torö och fotar några nyfikna hästar på vägen

22.00
Närmar oss stora staden

23.00
Utanför Cykelringen på Hornsgatan där jag just köpt en cykel! De har "nattrea" några kvällar till - minst 50 % rabatt på alla cyklar. Rekommenderas!
Tyvärr blir det ingen bild på cykeln, eftersom den fortfarande ligger i en kartong... Men om jag lyckas sätta ihop den idag, så kommer bilder snart :)

1 kommentar:

lillamoren sa...

Så bra at du øver på norsken!!!!
Eller så det ut som en deilig sommerdag:-)