söndag, februari 08, 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av H. Utmaningen går ut på att leta upp den sjätte bilden i den sjätte mappen bland sina bilder och lägga den på bloggen. Min sjätte mapp visade sig innehålla bara tre bilder, så jag tog den sjätte bilden i den femte mappen istället.
Den är från A:s möhippa i september -07, då hon fick gå runt i sin tjusiga overall och klura på olika frågor och ledtrådar. En regnig men rolig dag!


Här är instruktionerna lite mer utförligt:

* Gå in i mappen Mina bilder
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade!
Jag har fortfarande inte lärt mig hur man länkar ordentligt, men jag utmanar Alice och mamma (har inte fler bloggande vänner).

Inga kommentarer: