tisdag, augusti 05, 2008

Slut på sommaren

Idag damp det årliga välkommen-tillbaka-brevet från jobbet ner på dörrmattan - ett tydligt bevis på att sommarlovet snart är slut. Fast med tanke på dagens väder så känns det ju som att sommaren är slut i alla fall, så det gör inte så mycket att man ska börja jobba.
Det verkar som att vi får rätt lagom balans mellan gemensam planering och eget arbete under planeringsdagarna första veckan, vilket är bra. Det enda jag blev lite besviken över var att vi inte fick något schema med brevet, det hade vi nämligen blivit lovade. Jag blir lite orolig över att det betyder att schemat ännu inte är klart...
Jag kommer ju ha en sk. plocktjänst i år, ska jobba med tre olika saker, så jag är rätt nyfiken på hur mitt schema kommer att se ut. Jaja, det är ju inte mycket annat att göra än att vänta tills på måndag.

1 kommentar:

HellaBella sa...

Oroa dig inte, du kommer nog att få tid så det räcker...i min klass precis som du ville (eller inte ;). Ses nog på onsdag. Jag ska åka in och jobba imorgon, eftersom fritids för min stora tjej är stängt i början på nästa vecka.