söndag, december 06, 2009

Återupplivningsförsök och EFIT

Nu är det väl hög tid att försöka återuppliva bloggen, som blivit minst sagt åtsidosatt på sistone. Hängde med på EFIT den här gången, som råkade sammanfalla med mitt födelsedagsfirande igår. Så här såg min lördag ut:

08.00
Äter frukost och läser DN

09.00
Diskar

10.00
Sätter igång med pajbak

11.00
En av pajerna står i ugnen

12.00
Stryker min klänning

13.00
Två pajer klara
14.00
Försöker göra plats åt 17 personer i mitt vardagsrum

15.00
Förbereder mera mat
Sedan blev det stressigt värre med de sista förberedelserna, så jag glömde fota.

17.30
De första gästerna har kommit

18.30
I bakgrunden syns fina presenten från pappa :)


21.30
EFIT har glömts bort under några timmar, så fotar mina fina kort och presenter för att kompensera

22.30
Några gäster är kvar

00.00
Godnatt!

1 kommentar:

Jenny sa...

Stort grattis i efterskott!! Hoppas du fick mitt sms om jag att inte kunde komma igår, vi var bjudna på annat håll. Och har du fått mitt kort??
Massor med grattiskramar!! :-)