torsdag, september 18, 2008

Utmanad

Här kommer mina svar på utmaningen från HellaBella. Utmanar i min tur alla som råkar läsa detta inlägg!

1. Vilken mat äter du ofta?
Det undrar jag också egentligen. Lyckas på nåt sätt aldrig riktigt handla nån mat när jag handlar. Just nu är det mest sockerärtor och Runda Björns knäckebröd som gäller. Annars vad som helst som går snabbt att laga...

2. När du är på kalas, är du den person som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror nog på vad det är för kalas. Brukar nog erbjuda mig att hjälpa till om det behövs.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Vid mitt skrivbord i "arbetsrummet" under sängen. Har en loftsäng om nån undrar... :)

4. Köper du ofta Triss?
Aldrig. Har fått i present ibland och har väl vunnit 25 eller 50 kr.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Oj, det är många. Tågluffen kanske, där hann man ju med många platser på kort tid.

6. Vilken Tv-kanal tittar du på mest?
Blir nog mest 3:an och 5:an.