fredag, mars 20, 2009

Veckans Ekolåda

Oj, det var visst en hel vecka sedan jag skrev här sist - måste bättra mig!

Fick min Ekolåda idag. Har börjat se fram emot de fredagar då jag får den, det ser så trevligt ut med en liten låda med frukt och grönt utanför dörren när man kommer hem! Vet inte riktigt om det är värt de 200 kr det kostar, men eftersom det annars sällan blir av att jag köper så mycket ekologiskt så är det värt det på det sättet.

Här är innehållet i dagens låda:


Grapefrukterna är till dig, mamma!

1 kommentar:

Alice sa...

vad är de där avlånga lila sakerna?
vi brukar ha problem att äta upp all kål vi får. nu tycker jag kål är riktigt gott, i grytor och som soppa och fräst med lök.... men magen klarar bara så mycket kål i veckan, det tror jag inte de tänker på när de gör lådorna.

annars, haft en bra helg?