söndag, mars 29, 2009

Shopping-dag

Åkte till Sickla idag, egentligen för att handla på ICA men var ju tvungen att gå och titta lite i den nyöppnade delen av "köpkvarteret" (mysko namn måste jag säga). Gick och irrade lite planlöst först, men efter en stärkande sallad till lunch kom shopping-lusten över mig. Släpade runt min stackars mor i alla möjliga och omöjliga affärer, och resultatet blev detta:

Är mest glad över att jag lyckades hitta två (2!) par jeans - jag som nästan aldrig hittar byxor som passar. Lite för långa är de förstås, men det är de ju alltid.
Mamma Mia på dvd för 99 kr var ett trevligt rea-fynd!

2 kommentarer:

Alice sa...

grattis till shoppingen! hur var köpkvarteret då? värt ett besök eller? jag känner lite att jag alltid dräller i samma affärer. förra helgen var jag på tre olika indiska. iofs för att jag har ett presentkort där men ändå.

HellaBella sa...

Nu fattar jag varför du har haft nya (och snygga) kläder på jobbet varje dag...Kul att du hitta så mycket.