söndag, mars 08, 2009

EFIT 8 mars

Här är min händelselösa men ack så sköna EFIT-söndag:


10.30
Har just vaknat och kokar ett frukostägg

11.30
Sitter ett tag i min sittpuff och läser



12.30
Kollar läget på Facebook


13.00
Tittar på bilder från gårdagens fest.
Så här glad blev A när hon insåg att hon fått ett piano :)

13.30
Tittar på Yoyo-avsnittet som jag ska visa för mina 2:or på engelskan imorgon

14.30
Äter lite lunch

15.30
Förbereder lite mer till 2:ornas engelska


16.30
Går hem genom ett öde Högdalen efter att ha handlat på ICA


17.00
Äter lite tårta som jag fick med mig från festen.
Tack för igår, A! Allt var supergott och supertrevligt!

Det blir nog inga fler bilder idag, ska bara fortsätta lata mig, så det blir inte mer spännande än så här... :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kikar inom.. :) Den där tårtan ser inte helt fel ut..

Hoppas resten av dagen faller väl ut. :)

Anonym sa...

Nämen, en äggfrukost här också! :D

Vad kul det såg ut med djurbilderna!

Ha en skön kväll!


// Kram Anna

Anonym sa...

Kikar in din efit dag. Härligt att kunna slappa å ha de gött :)

ha de fint.
kram gurkiss

Emma sa...

Kikar in din dag. Ibland är det skönt med lite slöare dagar också :)

Anonym sa...

Vad härligt med en riktig slappar dag!

Tårtan ser ju inte helt fel ut!

Kram

HellaBella sa...

Smarrig, tårta. Du tar väl med digtill jobbet imorgon??

Alice sa...

hm. det var inte min favrotibild på mig själv, men ändå. kul att du hade trevligt! det hade jag med.
jag har spelat och spelat.