söndag, februari 28, 2010

Frihetsgudinnan, tulpaner och äntligen sportlov

Så här såg jag ut på jobbet i fredags - helt normalt, eller hur?? En kopieringsmaskinsreparatör tittade något förvånat på mig när jag gick förbi och undrade om det är så här personalen på den här skolan ser ut en vanlig dag... I övrigt bestod personalen dagen till ära av August Strindberg, en vampyr, Elvis Presley, Shreks fru Fiona, en balettdansös, Albert Einstein och en pepparkaksgumma alt. Tant Brun. En helt vanlig dag på jobbet, med andra ord.



Och så här fina namnsdagstulpaner fick jag av mamma. Det är tur att man har ett mellannamn när man har ett namn som inte får vara med i almanackan...

Trots att jag tvivlade på om det någonsin skulle komma så är det nu äntligen här - sportlovet! En hel vecka ledigt - härligt!

Inga kommentarer: